Klient otrzymuje powiadomienie zarówno o tym, że transakcja się powiodła, jak i o niepowodzeniu transakcji (na ekranie urządzenia).
bezpieczne płatności
szybkie, nowoczesne i wygodne płatności
łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
wprowadzenie kilku kart do jednej aplikacji
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
ZABEZPIECZENIA I PRYWATNOŚĆ
Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.
Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
JAK DODAĆ KARTĘ?
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.
Apple Watch
Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.
Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.
iPad
Przejdź do Ustawień.
Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.
Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.
MacBook Pro z czytnikiem Touch ID
Otwórz Preferencje systemowe.
Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.
Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.
JAK PŁACIĆ?
Płatności w sklepach
Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.
Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.
Płacenie w apkach i witrynach internetowych
Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.
Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.
GDZIE MOŻNA PŁACIĆ?
Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole:
ILE KART MOGĘ DODAĆ NA JEDNYM URZĄDZENIU (SMARTFONIE, TABLECIE)?
Można dodać do 12 kart na jednym urządzeniu, lecz liczba ta może być mniejsza w zależności od typu.
CZY BĘDĘ WIDZIEĆ TRANSAKCJE NA TELEFONIE?
Tak, ostatnie transakcje wykonywane przy pomocy iPhone’a będą widoczne na ekranie.
CZY MOGĘ DODAĆ DO APLIAKCJI WALLET KARTY INNYCH BANKÓW?
Tak, można dodać do 12 kart, jednakże dany Bank musi wspierać tę usługę. Liczba dodanych kart może się różnić pomiędzy urządzeniami.
WYKONAŁEM TRANSAKCJĘ W SKLEPIE I TERMINAL POKAZUJĘ ODMOWĘ, ALE NA TELEFONIE WIDZIAŁEM "OK". CZY TRANSAKCJA DOSZŁA DO SKUTKU?
Tak. Użytkownik widzi komunikat potwierdzający wykonanie transakcji, jednak transakcja może nie dojść do skutku. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Bankiem w celu sprawdzenia. Skuteczna transakcja pojawi się w historii ostatnich operacji.
CZY KLIENT OTRZYMUJE POWIADOMIENIE W PRZYPADKU ODMOWY TRANSAKCJI?
CZY USUNIĘCIE KARTY Z iPhona WPŁYNIE NA KARTĘ W ZEGARKU AppleWatch POWIĄZANYM Z TYM SAMYM iPhone’em?
Nie, są one niezależne.
CZY ROZPAROWANIE AppleWatch Z iPhon’em USUNIE KARTĘ Z ZEGARKA?
Tak, po rozparowaniu urządzeń karta z zegarka zostanie usunięta.
OTRZYMUJĘ KOMUNIKAT DOTYCZĄCY BŁĘDU: "KARTA NIE ZOSTAŁA DODANA! SKONTAKTUJ SIĘ BANKIEM WYDAWCĄ!" CO TO OZNACZA?
Karta może być zastrzeżona i nie może być dodana. Należy skontaktować się z Bankiem w celu indywidualnej weryfikacji.
CO SIĘ STANIE GDY ZGUBIĘ / ZOSTANIE MI SKRADZIONY iPhone ?
Użytkownik iPhone’a może zawiesić lub usunąć karty zwirtualizowane poprzez iCloud a także wykonać to przez Kartosferę lub na Infolinii.
DLACZEGO NIE JESTEM PROSZONY O KOD PIN?
Wszystkie transakcje są uwierzytelnione przez urządzenie, np., Youch ID, Face ID lub kod na urządzeniu IOS, Kod PIN karty fizycznej nie jest używany.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Bankowość elektroniczna dla każdego
Szybkie i bezpieczne płatności
Logowanie i autoryzacja