Szanowni Klienci,

Miło jest nam poinformować, że uruchomiliśmy dla Państwa kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacji Ebo Mobile PRO – przelewy BLIK na numer telefonu.

Usługa BLIK Przelewy na telefon umożliwia wysyłanie szybkich przelewów do kwoty 500 PLN na numer telefonu użytkownika, który zarejestrował swoje konto w usłudze BLIK. Aby móc odbierać przelewy na telefon należy aktywować usługę BLIK w opcjach Aplikacji Mobilnej.

Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO?

Aby włączyć usługę:

1) Uruchom i zaloguj się do aplikacji EBo Mobile PRO,

2) Włącz „Więcej” w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”,
3) W opcji Przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”, a następnie zatwierdź uruchomienie usługi zgodnie z komunikatami na ekranie smartfona,
4) Zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIK-a” a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej – ułatwi to proces tworzenia przelewu na telefon.

Z tego poziomu możemy włączyć SZYBKĄ PŁATNOŚĆ, sprawdzić jakie limity mamy na BLIK oraz włączyć odbieranie przelewów na telefon.

Po aktywacji BLIK i SZYBKIEJ PŁATNOŚCI z poziomu menu logowania i głównego menu jest już dostępny kafelek BLIK. Z poziomu kafelka BLIK możemy pobrać kod BLIK lub wykonać Przelew na telefon (użytkownik musi być zalogowany).

Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:

1) Uruchom aplikację EBo Mobile PRO i wybierz ikonę BLIK-a

2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka  lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności.

Numer do przelewu możemy wybrać z książki adresowej lub wybrać INNY KONTAKT i ręcznie wpisać dane do przelewu na telefon. Przy wyborze nr z książki adresowej informacje uzupełniane są automatycznie – należy wpisać tylko kwotę przelewu, przy wyborze INNY KONTAKT informacje do przelewu wpisujemy. Po uzupełnieniu danych klikamy przycisk DALEJ.

3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji. Po poprawnym wpisaniu PIN-u aplikacja poinformuje nas o wykonaniu zlecenia. Klikamy w przycisk ZAKOŃCZ.

Limity BLIK – Przelewy na telefon:

Jednorazowy: 500 PLN

Dzienny: 1 000 PLN

Miesięczny: 10 000 PLN