Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony. Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

Termin Funkcjonalność/usługa Jakie ograniczenia występują w usługach?
  W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12:00

Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak itp. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach.
Przez cały weekend od 21.06, godz. 17:00 do 24.06, godz. 06:00 BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych.
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+.

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian. 

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku

Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu