Po raz kolejny ostrzegamy przed oszustami!

Tym razem oszustwo na pracownika banku.  Oszuści robią wiele, żeby się uwiarygodnić przedstawiane zdarzenia.

Szczegóły: na stronie: https://bs.net.pl/po-raz-kolejny-ostrzegamy-przed-oszustami/

Pamiętaj:

  • Pracownicy Banku ani pracownicy Infolinii Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania.
  • Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy loginu i hasła do bankowości internetowej.
  • Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
  • Nie podawaj kodu BLIK, jeśli nie masz 100% pewności, że rozmawiasz z właściwą osobą.
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się.
  • Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem.

Prosimy o ostrożność!