Po raz kolejny ostrzegamy przed oszustami!
Tym razem oszustwo na pracownika banku. Oszuści robią wiele, żeby się uwiarygodnić przedstawiane zdarzenia.
Szczegóły: na stronie: https://bs.net.pl/po-raz-kolejny-ostrzegamy-przed-oszustami/
Pamiętaj:
- Pracownicy Banku ani pracownicy Infolinii Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania.
- Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy loginu i hasła do bankowości internetowej.
- Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
- Nie podawaj kodu BLIK, jeśli nie masz 100% pewności, że rozmawiasz z właściwą osobą.
- Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się.
- Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
- Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z Bankiem.
Prosimy o ostrożność!