W celu zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa, każdy Klient korzystający z usługi BLIK, może ustalić indywidualne limity kwotowe.
Możliwość konfiguracji limitów płatności BLIK występuje z podziałem na trzy kanały:
- Zakupy stacjonarne (POS)
- Zakupy w internecie (WEB)
- Wypłaty z bankomatów (Withdraw)
Dla każdego typu transakcji dodano możliwość ustalenia limitów jednorazowych, dziennych i miesięcznych.
Wysokość limitów dla płatności BLIK przedstawiają się następująco:
Domyślne limity BLIK:
- Zakupy stacjonarne (POS)
– limit dzienny 500,00 zł
– limit miesięczny 10 000,00 zł
– limit jednorazowy 500,00 zł
- Zakupy w Internecie (WEB)
– limit dzienny 500,00 zł
– limit miesięczny 10 000,00 zł
– limit jednorazowy 500,00 zł
- Wypłaty z bankomatów (Withdraw)
– limit dzienny 500,00 zł
– limit miesięczny 10 000,00 zł
– limit jednorazowy 500,00 zł
Klient ma możliwość zmiany wysokości limitów transakcyjnych logując się bankowości elektronicznej eBO eBANK Online.
Maksymalne globalne limity BLIK:
- Zakupy stacjonarne (POS)
– limit dzienny 5 000,00 zł
– limit miesięczny 50 000,00 zł
– limit jednorazowy 5 000,00 zł
- Zakupy w Internecie (WEB) 500,00 zł
– limit dzienny 5 000,00 zł
– limit miesięczny 50 000,00 zł
– limit jednorazowy 5 0 00,00 zł
- Wypłaty z bankomatów (Withdraw)
– limit dzienny 5 000,00 zł
– limit miesięczny 50 000,00 zł
– limit jednorazowy 5 000,00 zł
W celu ustawienia/zmiany limitów Użytkownika dla operacji BLIK należy:
- Zalogować się do bankowości elektronicznej eBO eBANK Online.
- Wybrać Ustawienia
- W zakładce „Limity – ustawienia limitów” wybrać Limity BLIK
- Wybrać kanał płatności BLIK, który chcemy zmienić i kliknąć przycisk Edytuj limit.
- W polu konfiguracja limitów Użytkownika wpisać żądaną kwotę limitu oraz przejść dalej klikając przycisk „Dalej”.
- Zatwierdzić nowy limit klikając przycisk „Zatwierdź”.
- Podać hasło jednorazowe w celu autoryzacji zmiany limitu.