S
Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021 dla Grupy BPS
Rzetelna, profesjonalna obsługa, pozytywne doświadczenia klientów, atrakcyjna oferta, wiarygodność oraz wieloletnia tradycja zadecydowały o wyróżnieniu Grupy BPS Złotym Laurem Konsumencki Lider Jakości 2021.
Aż 76,7 proc. respondentów, biorących udział w ogólnopolskich badaniach konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy osób, uważa Grupę BPS za najlepszą w kategorii „Banki Spółdzielcze” i realnie poleca jej usługi. Markę Grupa BPS zna 29,7 proc. badanych. Skojarzenia, jakie budzi Grupa BPS, to: polski bank, zaufanie, tradycja, atrakcyjna oferta.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm. Podczas badań, konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat jakości produktów i usług w poszczególnych grupach. Następnie identyfikowani są liderzy.