Rodzic/opiekun, jako użytkownik bankowości internetowej EBO eBank Online, może:
- sparować urządzenia mobilne z kontem dziecka lub usunąć je,
- ograniczyć dostęp do wybranych funkcji, np. obsługi przelewów, skarbonek czy doładowań,
- zasilić rachunek bankowy dziecka przelewając na niego wybraną kwotę z wybranego rachunku bankowego,
- sprawdzić historię transakcji,
- wprowadzić tymczasowe blokady na koncie,
- ustalać limity operacji na koncie / karcie / płatności BLIK,
- zakładać skarbonki z określonym celem (atrybuty: nazwa, kwota celu w PLN, wskaźnik osiągnięcia celu),
- zamykać skarbonki co skutkuje natychmiastowym przelaniem środków na rachunek główny dziecka,
- zatwierdzać / odrzucać operacje,
- autoryzować wybranym kanałem autoryzacji wszelkie zmiany.
Rodzic/opiekun, jako użytkownik bankowości mobilnej EBO Mobile PRO, ma możliwość:
- podglądnięcia środków, blokad i historii operacji dokonanych na rachunku dziecka,
- ograniczyć dostęp do wybranych funkcji, np. obsługi przelewów, skarbonek czy doładowań,
- odebrania prośby zasilenia konta dziecka w postaci powiadomienia PUSH i zatwierdzenia bądź odrzucenia jej,
- doładowania telefonu,
- otrzymywania powiadomienia PUSH o zmianie salda rachunku dziecka, zalogowania się dziecka do bankowości mobilnej EBO Junior, sparowaniu przez dziecko nowego urządzenia.