Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że usługa BLIK dostępna jest w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Tarnobrzegu – EBO Mobile PRO.

Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji BS Pay  mogą nadal obsługiwać płatności BLIK do 27.10.2021 roku.

Po tym terminie obsługa BLIKA w aplikacji BS Pay zostanie wyłączona.

Czym jest BLIK?

BLIK to metoda płatności mobilnych, która umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych:

w sklepach stacjonarnych i internetowych,

wpłacanie i wypłacanie gotówki w bankomatach,

dokonywanie przelewów,

z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej.

Jak korzystać z BLIKA?

Aby dokonać płatności BLIKIEM wystarczy telefon z dostępem do Internetu i aplikacja EBO Mobile PRO.

Limity dla płatności BLIK:

  1. Domyślne limity dzienne BLIK wynoszą:
    • Zakupy w Internecie 500,00 zł
    • Zakupy stacjonarne 500,00 zł
    • Wypłata gotówki 500,00 zł

Limity można zmieniać za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBO eBANK Online.

  1. Maksymalne limity BLIK wynoszą:
    • Zakupy w Internecie 10 000,00 zł
    • Zakupy stacjonarne 10 000,00 zł
    • Wypłata gotówki 10 000,00 zł

      Jak aktywować BLIKA? Sprawdź

      Jak zapłacić BLIKIEM? Sprawdź

Regulamin korzystania z usługi BLIK Pobierz